Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 września 2012

Carmex - nawilżający balsam do ust

Dzięki uprzejmości firmy Carmex otrzymałam do przetestowania nawilżający balsam do ust w małym słoiczku.



Opis producenta: Unikalna receptura balsamu Carmex zawiera specjalne składniki, które powodują klasyczne uczucie mrowienia dające znać, że Carmex działa skutecznie, kojąc, nawilżając i chroniąc spierzchnięte, popękane usta. 

Brzmi zachęcająco, a jaka jest prawda?

Mój opis: Wanilia jest jednym ze składników balsamu - dzięki temu zapach jest niesamowity, aż chce się go zjeść. Po nałożeniu  rzeczywiście powstaje uczucie mrowienia, delikatne działanie mentolu bardzo odświeża usta choć może powodować mały dyskomfort - osobiście mi to nie przeszkadza.  Spierzchnięte i popękane usta nabierają zdrowego wyglądu i koloru. Muszę się przyznać, że już wcześniej stosowałam balsamy do ust Carmex i zawsze działały. Na okres jesienno - zimowy nadają się idealnie!

Moja ocena jak najbardziej pozytywna!






Zostań ambasadorem CARMEX!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...