Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 października 2012

Programy partnerskie

Dziś chciałabym wspomnieć o kilku istotnych programach partnerskich, dzięki którym zbieramy punkty i wymieniamy je na nagrody.
Pierwszym i najistotniejszym programem jest dla mnie Orlen Vitay. Dzięki niemu zdobyłam już wiele nagród o wartości + 400 zł. Bardzo przydatne jeśli ktoś dużo podróżuje samochodem;) Orlen Vitay oferuje mnóstwo nagród:





Kolejnym programem z którego korzystam jest PAYBACK. Jest to atrakcyjny program ponieważ zbieramy punkty za zakupy m.in. na allegro, w empiku lub w sieci sklepów Real. Co więcej jeśli lubicie chodzić do kina to za to również otrzymujecie punkty. Na stronie regularnie pojawiają się premiowane kupony, które należy aktywować aby otrzymać większą ilość punktów. 




Jakiś czas temu pisałam Wam o możliwości dołączenia do klubu vichyconsult. Zarejestrowałam się i zbieram punkty za zakupy, za dodawanie komentarzy, za zrobienie diagnostyki skóry. Brakuje mi tylko 3 punktów, aby móc wybrać jeden z tych dwóch kosmetyków, które można zdobyć za 70 pkt. 

Krem do rąk

Woda termalna Vichy


A czy Wy możecie polecić jakieś interesujące programy partnerskie, z których korzystacie? A może chcecie pochwalić się swoimi zdobyczami?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...