Szukaj na tym blogu

wtorek, 2 października 2012

Recenzja: NovaClear Acne Mask

Dziś przyszła pora na recenzję maseczki NovaClear. Jakiś czas temu otrzymałam od nich drugą maseczkę, tym razem z datą ważności do 2014 roku, także mam zapas:)


Opis producenta:

Maseczka do twarzy, zalecana do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.

Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świerzy wygląd. Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oaz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie. 


Mój opis:

Opis maseczki wspaniały... Na opakowaniu znajduje się informacja, aby nakładać ją rano i wieczorem na 10 min. Jest to trochę kłopotliwe jeśli się spieszymy, zwłaszcza rano. Maseczka jest bezbarwna, jak sama nazwa wskazuje silokonowa. Ma neutralny zapach, nie podrażnia oczu i spokojnie można z nią wytrzymać na twarzy przez 10 min, a nawet dłużej. 

Tak maseczka wygląda po wyciśnięciu z tubki ...


... a tak wygląda 10 min po nałożeniu.


Jako, że mam cerę mieszaną ucieszyłam się właśnie z tej maseczki i umierałam z ciekawości, aby ją wypróbować. Maseczka rzeczywiście absorbuje nadmiar łoju i po zastosowaniu skóra jest oczyszczona. Jeśli ktoś nie ma zaskórników na twarzy to na pewno będzie zadowolony, gdyż po sumiennym stosowaniu skóra stała się wygładzona a rozszerzone pory zmniejszyły się. 

Jedyny minus i uważam, że istotny jest taki, że nawet przy codziennym stosowaniu maseczki większe zaskórniki, trądzik grudkowo - krostkowy nie zmienia się, nie zmniejsza się - niestety ... Nie wiem jaki byłby efekt przy stosowaniu całej serii jednocześnie. 

Ogólnie jestem zadowolona z tej maseczki ale ...

czy kupię ją jeszcze raz?
Zastanowię się . . . 


Pojemność: 50 g
Testowany dermatologicznie!
Cena: ok. 40 zł




Więcej informacji o marce NovaClear znajdziesz na ich stronie internetowej
Zapraszam do odwiedzenia ich strony na FB





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...