Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 listopada 2012

Recenzja BingoSpa!


Muszę przyznać  że kosmetyki BingoSpa bardzo przypadły mi do gustu. Pierwszym kosmetykiem o którym chciałabym wspomnieć jest palmowy balsam do dłoni z zieloną herbatą. 

Opis producenta:  Olej palmowy połączony w Balsamie palmowym BingoSpa z ekstraktem z zielonej herbaty chroni skórę dłoni przed wolnymi rodnikami, zapobiegając procesom starzenia. Ożywia, nawilża, zmiękcza, uelastycznia skórę dłoni i wzmacnia paznokcie.

Moja ocena: Balsam bardzo dobrze nawilża skórę, doskonale chroni przed mrozem i wiatrem, łatwo i szybko się wchłania, a właśnie tego oczekujemy od dobrego kremu do rąk. Balsam dobrze nadaje się do  dłuższego nawilżania dłoń poprzez nałożenie grubej warstwy a następnie założenie rękawiczek bawełnianych przynajmniej na 20 min - efekt murowany! Co więcej opakowanie jest bardzo wygodne zwłaszcza wtedy gdy produkt się kończy można bez obaw użyć go do ostatniej ... kropli;)


Cena: 10,00 zł
Moja ocena: 9/10
Czy go jeszcze kupię? Zdecydowanie TAK:)

Kolejnym produktem który przetestowałam była maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym.

Opis producenta: Olej winogronowy BingoSpa zawiera ok. 85% niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), a szczególnie należący do esencjonalnych kwasów tłuszczowych (EFA) kwas linolowy (72%) oraz frakcję niezmydlalną w postaci tokoferoli, fitosteroli i fosfolipidów, które tworzą strukturę błony komórkowej, regulując jej płynność i aktywność enzymów.

Kwas linolowy odgrywa istotną rolę w procesach metabolicznych skóry, zaś frakcja niezmydlająca się w postaci fitosteroli wzmacnia lipidową barierę naskórka - chroni skórę przed wieloma szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi: wiatrem, chłodem, promieniowaniem słonecznym i detergentami.

Ujędrniający kompleks algowy poprawia nawilżenie i elastyczność skóry oraz wspomaga jej regenerację.

Moja ocena: Maseczka przeznaczona do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej i zanieczyszczonej - czyli do mojej niestety. Maseczkę zawsze nakładałam na koniec wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych typu peeling. Po zastosowaniu maseczki moja skóra odzyskiwała swój zdrowy koloryt, widocznie poprawiała jędrność skóry. Maseczka nie działa wysuszająco, wręcz przeciwnie nawilża skórę. Jedyny minus maseczki to jest zapach, jak dla mnie niezbyt przyjemny ale również nie uciążliwy.


Cena: 12,00 zł
Moja ocena: 8/10
Czy go jeszcze kupię? Raczej tak

I ostatni produkt, perełkę zostawiłam sobie na koniec! Jest to serum czekoladowo papajowe do pielęgnacji ciała.

Opis producenta: Serum BingoSpa sprawi by pielęgnacja Twojej skóry stała się niezapomnianą chwilą, chwilą na którą z niecierpliwością czekasz, chwilą, którą pragniesz, by trwała bez końca... dzięki czekoladzie. Wyjątkowe, czekoladowo - papajowe serum BingoSpa do pielęgnacji ciała o  aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu rozpieści Twoją skórę i zmysły.

Moja ocena: Mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że zakochałam się w nim od pierwszego otworzenia! Przywitał mnie nieziemski zapach czekoladowo papajowy - działa relaksująco i zbawiennie na zmysły! Samo serum jest również niesamowite, aksamitne, natychmiastowo się wchłania, nawilża skórę, która utrzymuje jego zapach na długo. Jak dla mnie jest rewelacyjne i po jego użyciu naprawdę czułam się jak po wizycie w SPA:)



Cena: 16,00 zł
Moja ocena: 10/10
Czy go jeszcze kupię? Zdecydowanie TAK!

Produkty opisane powyżej nie są drogie i jak dla mnie bardzo dobre! Cena nie zawsze świadczy o jakości, a w tym przypadku jest dodatkowym atutem.

Zapoznaj się z całą gamą produktów BingoSpa w ich  SKLEPIE INTERNETOWYM






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...