Szukaj na tym blogu

środa, 19 grudnia 2012

Profesor Henry - Intensywny Multikurs dla średnio zaawansowanych RECENZJA

Ostatnio miałam niewątpliwą przyjemność przetestować internetowy kurs języka angielskiego, a dokładniej:
Profesor Henry Intensywny kurs dla średnio zaawansowanych

Jak już wcześniej napisałam jest to kurs internetowy, a zatem niezwykle wygodny. W dzisiejszych czasach, kiedy prawie wszyscy posługują się laptopami, tabletami, czy smartfonami takie rozwiązanie nauki wydaje się być najlepsze. 

Portal Multikurs to innowacyjna, multimedialna platforma umożliwiająca zdalną naukę języków obcych z wykorzystaniem nowoczesnej i sprawdzonej metody zintegrowanej nauki. Łączy ona dwa najważniejsze elementy każdego języka obcego: słownictwo oraz posługiwanie się językiem w praktyce.
Serwis pozwala na naukę 9 języków: angielskiego, arabskiego, chińskiego, francuskiego, hiszpańskiego, japońskiego, niemieckiego, rosyjskiego i włoskiego.  Do nauki każdego z nich są dwa rodzaje kursów: MultiWords oraz  Intensywny kurs. Ja testowałam Intensywny kurs. 

Intensywny kurs uczy języka kompleksowo: zapoznaje z gramatyką, słownictwem, ćwiczy rozumienie ze słuchu, czytanie oraz tworzenie własnych wypowiedzi pisemnych. Naukę urozmaicają zabawne animacje i filmy, blisko 20 rodzajów ćwiczeń, a system śledzenia postępów w nauce pozwala ocenić stopień opanowania materiału.

Kurs składa się z 18 lekcji oraz testów sprawdzających


Każdy dział tematyczny pozwala doskonale utrwalić słownictwo, zarówno podstawowe jak i zaawansowane, umiejętność słuchania ze zrozumieniem, czytania ze zrozumieniem, gramatykę, pisanie oraz zawiera ciekawostki, które są dodatkowym atutem kiedy uczymy się języka obcego.

Gwarantuję wam, że nauka słówek jest niezwykle łatwa, gdyż najpierw pojawiają się one jako lista, każdego słówka możemy posłuchać, w kolejnym zadaniu wybieramy odpowiednie tłumaczenie słówka, a później zapisujemy usłyszane słowo. Każde ćwiczenie można powtarzać aż dojdziemy do doskonałości :)


Kolejnym atutem są nagrania, ale nie tylko audio ale również wideo. Nagrania są dosyć zabawne co urozmaica naukę.


Jak już wspomniałam wcześniej w każdym dziale mamy również okazję poćwiczyć zagadnienia gramatyczne,  które również wytłumaczone są w prosty i przyjemny sposób, a ćwiczenia sprawdzające pozwalają na utrwalenie naszych wiadomości. 


Nie będę tu opisywać wszystkich zalet kursu ponieważ post byłby zbyt długi;). Powiem jedno, gdybym miała takie narzędzie kiedy uczyłam się języka to nauka z pewnością byłaby dla mnie dużo łatwiejsza i przyjemniejsza! Jeśli jeszcze nie jesteście przekonani możecie wypróbować go za  darmo TUTAJ

Multikurs
ocena: POZYTYWNA!
cena: 3 miesiące 39,00 zł
         6 miesięcy 59,00 zł
         12 miesięcy 89,00 zł








2 komentarze:

  1. No ja to interesuję się językiem angielskim, aby mój rozwój cały czas był na wysokim poziomie. Moim zdaniem język angielski jest mi bardzo potrzebny i planuję zapisać się na kurs w tym miejscu https://lincoln.edu.pl/ Liczę na to, że szkoła ma fantastyczną ofertę, która pomoże mi polepszyć mój język obcy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...